23948sdkhjf

Matpriskollen: Han vet hur man maxar kampanjer

I veckans granskning av kedjornas kampanjer besöker Ulf Mazur på Matpriskollen Matarket i Strängnäs, som jobbar hårt med prisupplevelsen.
Jag åkte till Strängnäs och hälsade på Matrebellen Matarket, med handlaren Ruey-Hwa Lin i spetsen. Eller Rejvish som han också kallas.

Han har lång erfarenhet att driva butiker och jag har känt honom i över 10 år.

Han var en av de första som ville och vågade testa att köra kampanjer i Matpriskollens app. Att skapa köplust är verkligen hans expert...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.547