23948sdkhjf

Axfoods e-handelschef: ”Otroligt svårt att sia om framtiden”

Enligt Frida Ridderstolpe, e-handelschef på Axfood, bidrar välpositionerade varumärken till bolagets framgång. – Willys går väldigt starkt, säger hon.
Axfood leder e-handelsligan men har i likhet med övriga branschen sett en nedgång i e-handeln sedan toppnoteringarna under pandemin. Mer om det kan du läsa här:

Axfoods intäktsandel från nätförsäljningen landade på 5,4 procent i kvartal fyra och bolaget är inte långt ifrån Ica mätt i absoluta tal trots en total omsättning som är mindre än häl...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125