23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

”Vi har ett jättetätt samarbete – vi vill både växa och nyetablera”

Lars Ericsson, vd för Konsumentföreningen Stockholm, ser fram mot att växa butiksrörelsen tillsammans med CBS.

I januari förra året ändrades förutsättningarna för både Konsumentföreningen Stockholm, KfS, och Coop Butiker & Stormarknader.

KfS blev då ägare till CBS, som efter Coops stora strukturaffär driver knappt 200 butiker i Mellansverige, en fjärdedel av alla Coopbutiker.

Lars Ericsson är vd för jätteföreningen som nu återigen är stor, inte bara räknat i medlemmar, utan också i butiker. Han beskriver samarbetet med dotterbolaget CBS som ”jättetätt”.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|