23948sdkhjf

White Paper 5: Stor potential för ekologiskt

Det finns ett stort gap mellan vad människor säger och gör. Martin Moströms femte artikel i White paper-serien handlar om de stora möjligheter som finns att vinna lojalitet och marknadsandelar via den ekologiska försäljningen.
Försäljningen av ekologiska varor har dalat sedan krisen flyttat fokuset till pris. Men behöver det vara så? Forskningen visar vägen.


Varför handlar vi inte mer hållbara produkter?

I de flesta undersökningar som genomförs kan vi se att vi som konsumenter vill handla mer hållbart, vi är oroliga för vår miljö och vill gärna bidra till att den int...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11