23948sdkhjf

Matpriskollen: Tre vinnare i påskens kampanj-race

I veckans granskning av kedjornas kampanjer har Ulf Mazur på Matpriskollen utsett vinnare i den viktiga påskveckan.
Årets näst största mathelg, påsken, är precis över och vi summerar vem som drog mest intresse och kunder med sina erbjudanden i påskveckan. Påskveckan är volymmässigt cirka 20 procent större än en genomsnittsvecka.

Med sjunkande volymer och Lidls prissänkningskampanj i färskt minne, är traditionella butiker i stort behov av att hålla uppe försäljn...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.14