23948sdkhjf

Matpriskollen: Tre vinnare i påskens kampanj-race

I veckans granskning av kedjornas kampanjer har Ulf Mazur på Matpriskollen utsett vinnare i den viktiga påskveckan.
Årets näst största mathelg, påsken, är precis över och vi summerar vem som drog mest intresse och kunder med sina erbjudanden i påskveckan. Påskveckan är volymmässigt cirka 20 procent större än en genomsnittsvecka.

Med sjunkande volymer och Lidls prissänkningskampanj i färskt minne, är traditionella butiker i stort behov av att hålla uppe försäljn...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Ica-härvan: Lång kartläggning av ovanliga handelsmönster
Ica-butiken snart i mål med större renovering
Ica-härvan: Polisen lyssnade av telefonsamtal i hemlighet
”Känns som att det är vi som betalar Willys billiga matkasse”
Matpriskollen: Prisar butikerna bort frukt och grönt?
”Målet öka det svenska sortimentet”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078