23948sdkhjf

Lidls och Willys kundklubbar utklassar alla andra

Lågpriskedjornas Lidl och Willys lojalitetsprogram är i en klass helt för sig, när analysföretaget Nordic Bench jämför hur nöjda kunderna är med handelns kundklubbar.
Dagligvaruhandelns kedjor parkerar med ett undantag i toppen när Nordic Bench publicerar sin årliga mätning av populariteten för kundklubbar inom handeln och rese- och besöksbranschen.

Av de 35 kundklubbar som är med i undersökningen lägger de fem stora kedjorna i dagligvaruhandeln beslag på de fem första platserna i topplistan.

Kundklubbarna ran...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Ica-härvan: Lång kartläggning av ovanliga handelsmönster
Ica-butiken snart i mål med större renovering
Ica-härvan: Polisen lyssnade av telefonsamtal i hemlighet
”Känns som att det är vi som betalar Willys billiga matkasse”
Matpriskollen: Prisar butikerna bort frukt och grönt?
”Målet öka det svenska sortimentet”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093