23948sdkhjf

Experten: Därför ska du mäta kundnöjdheten

Jesper Rückertz på Kantar säger att kundupplevelsen är extremt viktig för att behålla sina kunder. – En bra kundupplevelse driver kundlojalitet, säger han.
Bolagen som undersöker kundnöjdhet är flera. Ett av dem är Kantar.

Jesper Rückertz är senior advisor customer experience på bolaget och arbetar bland annat med undersökningar om kundnöjdhet.

– Man ser att bra kundupplevelser driver kundlojalitet, säger han och tillägger:

– Det stärker varumärket och har man haft en wow-upplevelse berättar man gä...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079