23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Lidls Sverigechef om viktiga resan från lågpris till prisvärde

Lidl ska gå från lågpris till prisvärd. Sverigechefen Jakob Josefsson ska leda resan. – Det är där som vi lägger vårt fokus nu, säger han.

När Jakob Josefsson ska berätta om sitt bästa beslut återkommer han till ett minne från 2006.

Han var fortfarande student när han satt på en spårvagn i Göteborg och läste i en tidning att Lidl sökte traineer. Han kände inte till kedjan då men där någonstans började resan inom bolaget. I skrivande stund har han snart hunnit arbeta 18 år för Lidl. Under den tiden har fyra år spenderats i Sverige, resten utomlands.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.531