23948sdkhjf

Matpriskollen: Bara Arla i tv – men långt bak i dr-bladen

I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar Ulf Mazur på Matpriskollen på Icas tv-reklam, som helt dominerades av Arla-produkter.
Det är klart att det är spännande när Ica satsar 100 procent på Arlas starka produkter i veckans reklamfilm. Inga andra märken.

Filmen handlar om svenskt och vikten av lokalodlat och Stig har problem att hitta den riktiga bonden Jörgen, då man driver med stereotyper. Frågan om någon hänger med och framför allt, ser man ”vara/pris”-erbjudandena? De...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125