23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Matpriskollen: Bara Arla i tv – men långt bak i dr-bladen

I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar Ulf Mazur på Matpriskollen på Icas tv-reklam, som helt dominerades av Arla-produkter.

Det är klart att det är spännande när Ica satsar 100 procent på Arlas starka produkter i veckans reklamfilm. Inga andra märken.

Filmen handlar om svenskt och vikten av lokalodlat och Stig har problem att hitta den riktiga bonden Jörgen, då man driver med stereotyper. Frågan om någon hänger med och framför allt, ser man ”vara/pris”-erbjudandena? Dessutom så verkar den riktige bonden Jörgen inte speciellt förtjust i att vara med hos Ica-Stig.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.204