23948sdkhjf

”Vi som bransch måste fortsätta våga”

Driva utveckling och innovation är lika viktigt i kristider. Konsumentinsikt är nyckeln till framgångsrik innovation, skriver Karin Brynell, vd för Svensk Dagligvaruhandel, i sin krönika.
Små hjärtformade bröd som föddes ur askan av en nedbrunnen fabrik. En mild och fin olivolja som utmärkt sig på den konkurrensutsatta olivoljehyllan genom att addera D-vitamin. Fredagsfavoriten tacos i nytt format som garanterar inget spill, varken hos barnfamiljen eller på första dejten.

Gemensamt för de tre är att de alla tagit betydande marknads...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125