23948sdkhjf

”Vi som bransch måste fortsätta våga”

Driva utveckling och innovation är lika viktigt i kristider. Konsumentinsikt är nyckeln till framgångsrik innovation, skriver Karin Brynell, vd för Svensk Dagligvaruhandel, i sin krönika.
Små hjärtformade bröd som föddes ur askan av en nedbrunnen fabrik. En mild och fin olivolja som utmärkt sig på den konkurrensutsatta olivoljehyllan genom att addera D-vitamin. Fredagsfavoriten tacos i nytt format som garanterar inget spill, varken hos barnfamiljen eller på första dejten.

Gemensamt för de tre är att de alla tagit betydande marknads...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109