23948sdkhjf

Ny undersökning: Var fjärde kund har bytt till emv

Willys anses ha de bästa priserna. Lågpriskedjan slår också alla andra kedjor utom Ica vad gäller produktutbud, bemötande och inspiration. Coop, City Gross och Hemköp ”konturlösa”.
Pris fortsätter föga förvånande att vara den starkaste drivkraften när kunden väljer såväl butik som varor. Prisfokuset har bäddat för butikernas egna märkesvaror, emv. Mer än var fjärde kund (27 procent) har under senaste halvåret bytt till emv i en genomsnittlig kategori. Detta enligt en färsk undersökning från Retail Academics om det nya shopper...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11