23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Willys är årets e-handlare

Lågpriskedjan tilldelas priset på Dagligvarugalan för att de fortsätter öka när branschen tappar.

– Fantastiskt bra! Det var på tiden. Vi har varit finalister några år, så nu var det dags!, utropar Shabnam Heidaripour, e-handelschef Willys.

Varför går ni fram med e-handeln?

– Jag tror att det är en långsiktig satsning som vi har. Vi jobbar kontinuerligt och konsekvent. Vi gör det som uppskattas av kunderna och det visar sig i siffrorna också.

Juryns motivering: 

Med en tydlig affärsidé, fokus på hämta-erbjudandet och funktioner som gör det enkelt att e-handla har vinnaren skapat ett uppskattat omnikanalerbjudande och var första aktör att nå break even. När branschen backar fortsätter vinnaren öka.

Dagligvarugalan Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.138