23948sdkhjf

Matpriskollen: Det krävs bättre information om extrapriser

I veckans granskning av kedjornas kampanjer sätter Ulf Mazur på Matpriskollen luppen på den bristande informationen om pris och rabatter i butikernas kampanjkommunikation.
Jag håller på och förbereder en livepresentation på Tv4 som ska handla om hur kampanjer och erbjudanden fungerar inom dagligvaruhandeln. Fick frågan och det är klart att svenska folket behöver förstå lite mer, när runt 40 procent av allt som handlas är på extrapris.



Det som slår mig är at det är inte lätt att vara kund. Men samtidigt kul. För tä...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062