23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Jättekedjan köper Strongpoints lösning för e-handelsplock

Strongpoint meddelar att den brittiska dagligvarukedjan Sainsbury's valt Strongpoint som mjukvaruleverantör för plock av e-handelsordrar.

Sainsbury's är Storbritanniens näst största dagligvarukedja med över 1 400 stormarknader och närbutiker över hela landet och har fler än 152 000 anställda.

– Strongpoint är fokuserat på att tillgodose de unika behoven hos dagligvaruhandlare och tillhandahåller de allra bästa e-handelslösningarna. Där vår e-handelslösning för orderplock är i världsklass. Det faktum att vi nu förser Storbritanniens näst största dagligvarukedja är ett perfekt bevis på kvalitén på vår mjukvarulösning, säger Strongpoints vd Jacob Taveraabak i en kommentar..

Med orderplock avses den teknik som används för att plocka ihop och förbereda onlineordrar, där majoriteten utförs genom manuellt plock. Att bearbeta onlineordrar ute i butiken, gör det möjligt för butiker att nå kundbasen på ett bredare sätt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11