23948sdkhjf

Matpriskollen: Underskatta inte frukt och grönt-kampanjernas dragningskraft

I veckans granskning av kedjornas kampanjer konstaterar Ulf Mazur på Matpriskollen att det enkla ibland är det mest effektiva. Frukt och grönt på kampanj fungerar utmärkt för att dra kunder till butikerna.
Underskatta inte kraften i frukt och grönsaker som dragare till butiken.

I en nyhetssändning på tv nyligen intervjuades ett par som kom ut ur en Willysbutik besvikna. De hade dagen innan, på söndagen handlat vindruvor för 29,90 kronor i butiken. Nu, dagen efter, fanns det priset inte längre, utan de kostade 49,90 kronor.



Så agerar väldigt många...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079