23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Matpriskollen: Kaffe till kanonpris i tredje största säljveckan

I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar Matpriskollens Ulf Mazur på erbjudandena under påskveckan.

Årets tredje största säljvecka för Sveriges dagligvaruhandel och vad lockade man med just den veckan?

Smakar det så kostar det. Ska man locka extra många kunder så kommer det kosta. Det krävs mycket stora rabatter på några utvalda varor, som oftast frontas på sidan 1 i bladet. Kaffe till kanonpris, och då pratar vi nästan halva priset, drog mest klick till Matpriskollens inköpslista på Willys, Willys Hemma, Stora Coop och City Gross.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|