23948sdkhjf

Matpriskollen: ”Marknaden har inte lärt sig de nya prisnivåerna”

Marknaden har ännu inte lärt sig pris- och kampanjnivåerna för de nya Bregottstorlekarna, konstaterar Ulf Mazur på Matpriskollen i veckans granskning av kedjornas kampanjer.
Det är lite av en mellanperiod nu, men när du läser detta är det lönevecka och helgerna står för dörren. Grillteman börjar nu visas i alla butiker och snart kan vi kanske se kött på topplistan över de mest tillagda erbjudandena. Till dess får vi nöja oss med klassiker som Bregott och smör.

Bregott är väl att se som ett inflationsmärke för svenska ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079