23948sdkhjf

Så kan kunderna fuska med felplacerade varor – ”En poäng i att anmäla”

När kunder dumpar varor på andra platser i butiken än var de ska vara kan det vara för att de ångrat sig. Men det kan också vara ett medvetet fusk.
Under gårdagen rapporterade Fri Köpenskap om att en butik i Trollhättan polisanmält en kund för upprepade förseelser av felplacerade varor. Det var en kvinna som ställde kyl- och frysvaror ute i butiken för att de skulle förstöras.

Men även när det inte är uppsåtligt innebär fenomenet en monetär skada för butikerna utöver den miljömässiga skadan, ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.089