23948sdkhjf

Matpriskollen: Bregottkampanjer går som smör

Kedjorna fortsätter att aktivera Bregott som dragare, konstaterar Ulf Mazur på Matpriskollen i veckans granskning av handelns kampanjer.
Bregott gjorde en stor förpackningsförändring i vintras. Övergången från två till tre storlekar med en 750 gram som största verkar inte ha minskat aptiten från kedjorna att aktivera Bregott som dragare. Och det verkar funka.

Fyra kedjor hade Bregott som det erbjudandet som flest lade till sin inköpslista i veckan; City Gross, Hemköp, Ica Supermark...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078