23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Coop Östra rivstartar med klippfest – ”Aldrig varit med om något liknande”

Den nya föreningen Coop Östra har tryckt gasen i botten på det nya året med en klippkampanj som pågår fram till den 3 februari.

– Bara i vår butik så har vi över hundra artiklar som vi aktivt har valt att sänka priset på med minst 25 procents rabatt, säger Mats Sjölander, kolonialchef Stora Coop Bromma.

Kampanjen gäller samtliga butiker inom den nya föreningen Coop Östra, förutom lågprisformatet Xtra. Det är den första stora kampanjen sedan sammanslagningen mellan Coop Butiker & Stormarknader (CBS) och Konsumentföreningen Stockholm (KFs) som trädde i kraft den 1 januari.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.13