23948sdkhjf

Reklamblad, Dubaitrend och kaffe – så söker kunderna efter kedjorna

Bland nyckelorden som ökar mest när svenskarna söker på kedjorna är pistagekräm, kaffe och reklamblad.  
Under fjolåret skrev Fri Köpenskap om att internetsökningar på reklamblad kopplat till de olika kedjorna ökade lavinartat i spåren av prisökningarna. Nu visar det sig att den ökningen bara fortsätter. Enligt data från sökmotorn Google har sökningar på ”Willys reklamblad”, ”Ica reklamblad”, ”Hemköp reklamblad” och ”Coop reklamblad” ök...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079