Reklamblad, Dubaitrend och kaffe – så söker kunderna efter kedjorna
Bland nyckelorden som ökar mest när svenskarna söker på kedjorna är pistagekräm, kaffe och reklamblad.

Enligt data från sökmotorn Google söker allt fler svenskar på pistagekräm och reklamblad när man söker på kedjorna. Foto: Press/Colourbox
Under fjolåret skrev Fri Köpenskap om att internetsökningar på reklamblad kopplat till de olika kedjorna ökade lavinartat i spåren av prisökningarna. Nu visar det sig att den ökningen bara fortsätter. Enligt data från sökmotorn Google har sökningar på ”Willys reklamblad”, ”Ica reklamblad”, ”Hemköp reklamblad” och ”Coop reklamblad” ök...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration