23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Trophis rapport: Tidig och tydlig dialog nyckeln när butikslägen skapas

Skutskär och Tomelilla goda etableringsexempel i en ny rapport från fastighetsbolaget Trophi.

Trophi är ett fastighetsbolag med fokus på dagligvaruhandeln och närmare 300 handelsfastigheter i sin portfölj. Nu kliver bolaget in i debatten om dagligvaruhandelns betydelse för samhällsutvecklingen och bristen på butikslägen.

I en egen rapport, döpt till ”Mer än bara mat– Dagligvarubutikernas roll för service, trygghet och hållbar samhällsutveckling i hela landet”, argumenterar Trophi för dagligvarubutikens roll som socialt nav, trygghetsskapare och katalysator för platsutveckling. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188