23948sdkhjf

Matpriskollen: Därför ökar multikampanjerna

I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar Matpriskollens Ulf Mazur på konsekvenserna av prisinformationslagen, bristen på eko-kampanjer och kampanjracet på kaffe.
Nu har vi full fart i butikerna. Kampanjerna är fortsatt centrala för att locka veckans sista kunder, men mycket förändras just nu. Här är några tankar om läget:

Pil, prisinformationslagen, förbjuder annonsering utan att ange lägsta pris senaste 30 dagarna. Detta ställer ju till det för kedjorna som inte vet om någon butik haft selektiv kampanj un...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078