23948sdkhjf

Matpriskollen: Bra Bregottkampanj från Ica

Nya Willys i Bromma och Icas Bregottkampanj får beröm i veckans granskning av kedjornas kampanjer från Matpriskollens Ulf Mazur.
Jag minns för 15 år sedan när jag precis startat Matpriskollen och besökte Willys. Vår idé var ju att göra veckans reklamblad omskrivna i ett digitalt format. Då hade 25 procent av svenskarna en smartphone. Tablets och Ipad hade inte börjat säljas

I början hade vi bara webbsida, men snabbt ville vi in på mobilen. 2011 släppte vi appen och i dag fi...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094