23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Matpriskollen: Bra Bregottkampanj från Ica

Nya Willys i Bromma och Icas Bregottkampanj får beröm i veckans granskning av kedjornas kampanjer från Matpriskollens Ulf Mazur.

Jag minns för 15 år sedan när jag precis startat Matpriskollen och besökte Willys. Vår idé var ju att göra veckans reklamblad omskrivna i ett digitalt format. Då hade 25 procent av svenskarna en smartphone. Tablets och ipad hade inte börjat säljas.

I början hade vi bara en webbsida, men snabbt ville vi in på mobilen. 2011 släppte vi appen och i dag finns det bara 70 appar på App Store som är så gamla.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04