23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Matpriskollen: Nytt sätt att kombinera grönsakskampanjer

I veckans granskning av kedjornas kampanjer hittar Ulf Mazur på Matpriskollen bättre rotfruktskampanjer än förra året, och ett nytt sätt att kombinera grönsakskampanjer.

September är skördemånad, ”Från Sverige”-månad och ”Eko-september”. I år ökar antalet rikskampanjer på grönsaker med 31 procent mot föregående år.

Den här veckan ser jag ett spännande erbjudande, ”Grönsaksplock”, i Coops tv-reklam och dr. Välj mellan Spetspaprika, Champinjoner och Spetskål. Medlemspris 15 kronor styck. Bra!

BREAKING
{{ article.headline }}
0.046