23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Leksandsbröd sponsrar Melodifestivalen

Leksandsbröd är en av huvudsponsorerna för Melodifestivalen 2004, årets mest sedda tv-evenemang. Även chipsföretaget OLW är med som huvudsponsor.

- Melodifestivalen är dramatisk, spännande och underhållande. För oss som familjeföretag är det här en stor möjlighet att visa Leksands nya varumärke för alla våra konsumenter, säger Annika Sund, marknadschef på Leksandsbröd, enligt ett pressmeddelande.

De andra huvudsponsorerna till festivalen är Lindex, OLW och Telia.

I fjol sågs de fem deltävningarna av cirka tre miljoner tittare, och finalen av 4 miljoner tittare. Med repriser uppgick det sammanlagda tittare till uppskattningsvis 20 miljoner.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|