23948sdkhjf

Extra tidning om butik och reklam

Marknadsföring och märkesvaror är temat för den extratidning som Fri Köpenskap ger ut i dag, fredag.

I Marknad & Märken kan du läsa om säljarens roll i framtiden, effektivitet och tydlighet i reklam och vilka förväntningar som kunderna har.

Tidningen konstaterar också att olika kunder har olika förväntningar. Därför har brittiska Tesco lärt sig att lyssna till vad kunderna har att säga, nästan ned på individnivå.

M & M konstaterar också att kedjornas egna märkesvaror, EMV, kan bli nästan hur stort som helst. Men brittisk varumärkesexpert anser att de svenska dagligvarukedjorna måste höja både kvalitet och pris.

Och så har Marknad & Märkens trendanalytiker Christina Cheng en fundering och fem favoriter…

Läs mer i Marknad & Märken som ges ut i dag tillsammans med pappersutgåvan av Fri Köpenskap

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.344