23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ica-Stig hanterar krisen

Efter att Uppdrag granskning belyst fusket med köttfärsen drog Ica in alla sina reklaminslag i tv men nu kommer Ica-Stig tillbaks i en ny film, där han hanterar köttfärskrisen.

Den nya reklamfilmen, som började sändas i måndags, hänvisar bland



annat till Icas hemsida där man sammanställt information om händelsen, skriver Resumé.Runt 1 miljon kronor i bokad reklamtid beräknar branschbedömare som



Resumé talat med att uppehållet har kostat Ica. Under uppehållet har



ICA skänkt sin reklamtid till Röda Korset och deras Kram-kampanj, skriver E24.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.064