23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Fiedler & Lundgren fortsätter öka

Fiedler & Lundgrens fortsätter öka och i senaste AC Nielsen-mätningen tar företaget ytterligare en rejäl bit av marknaden.

Färska siffror för sexmånadersperioden augusti 2007 till januari 2008 visar att Fiedler & Lundgren har 6,32 procent av den svenska snusmarknaden mot tidigare 6,02 procent. – Detta är en utveckling som ingen ens vågade fantisera om när vi för fyra år sedan inledde produktionen vid anläggningen i Malmö.I det korta perspektivet finns en lyckad lansering av nya snuset Retro i mellanprisklassen, plus en hamstringsvolym som var 22 procent högre än förra året, i samband med skattehöjningen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.112|instance-web01