23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Bra reklam för bröd

Delicato och Wasabröd är de dagligvaruföretag som belönades då Sveriges Annonsörer och Dagens Industri i går delade ut priser på galan 100-wattaren.

Wasabröd fick inte mindre än tre priser. Först i kategorin Konsumentreklam. Där belönades kampanjen ”Byt Bröd”, skapad av Forsman & Bodenfors.Motsvarande kampanj fick också pris den internationella kategorin. Och här belönades dessutom en annan av knäckebrödgigantens satsningar, nämligen lanseringen av Wasa Solruta.Bageriet Delicato fick pris i Konsumentkategorin för sin Vårkampanj.Forsman & Bodenfors blev bästa byrå med sju utmärkelser.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web01