23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hallå där... Erik Gumabon, vd Milko

Förväntar ni er ökad försäljning 2009?

– Ja.Vilka produkter/produktgrupper tror ni folk köper mer av 2009?– Närproducerad, ursprungsmärkt mat samt lågprisprodukter. Det första därför att vi tror mycket på vår landskapsmjölk. Det sista därför att konjunkturen drastiskt viker.Vilka produkter/produktgrupper tror ni folk köper mindre av 2009?– Lightprodukter.Vilka starka trender eller omvärldsfaktorer tror ni kommer att få störst påverkan på 2009 års försäljning?– Hälso- och klimattrenden samt finanskrisens omfattning och längd.Janne Pettersson

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|