23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Kalles förbereder hemligt produktsläpp

Kalles planerar ett hemligt produktsläpp och inför det startar man en teaserkampanj. Reklambyrån Goss står bakom kampanjen.

Teaserkampanjen för nästa släpp pågår just nu på Kalles.se, där

besökaren uppmanas att ladda upp en bild på sig själv som sedan

tranformeras till klassiskt gul Kalles-stil. Kaviataren kan

sedan deltaga i en tävlig där man ska samla in så många prickar som

möjligt på nätet via en specialbyggd browser. – Vi kallar det Sveriges prickigaste tävling och budskapet är att Kalle behöver

prickarna inför lanseringen, säger Fredrik Toreskog, projektledare på

Goss, till Dagens Media.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web03