23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Coops medlemmar gillar premiecheckar

Under 2008 delade konsumentkooperationen ut premiecheckar till medlemmarna till ett sammanlagt värde av 450 miljoner kronor.  Enlig Coops egen medlemspanel är det just den ekonomiska nyttan det viktigaste skälet för medlemskap.

Checkarna ger fem eller tio procents rabatt på inköp och det är vad som värderas högst. Därefter kommer medlemspriser av olika slag.– Vår målsättning är att bli ännu bättre på att skapa ekonomisk nytta för medlemmarna i all vår verksamhet. Vi ska också tydligare berätta om den nyttan och även om de saker vi gör för att bidra till en hållbar utveckling och i förlängningen till en bättre värld. Den kombinationen är också temat för våra nya reklamfilmer, säger Ivar Fransson, vd för Coop Med Mera, i ett pressmeddelande.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web04