23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hallå...Camilla Fogelström, pressansvarig på Willys

Ni annonserar på stan att ni sänker priserna, när startade ni den kampanjen?

– Vi drog igång den i måndags och den gäller samtliga butiker i Sverige.Varför sänker ni?– Vi gör det kontinuerligt och vi jobbar för att ha Sveriges billigaste matkasse och detta är ett led i det.Vilka varor sänker ni?– Vi gör en sänkning av 443 varor och det blir rakt över alla sortimenskategorier men vi kan inte göra det på kött och frukt och grönt för där har vi dagspriser. Det är till 85 procent märkesvaror vi sänker och vi har försökt välja ut de varor som är särskilt populära.Hur mycket sänker ni?– Vi sänker från 2 till 40 procent men jag kan inte ge dig några detaljer för jag ska precis gå på en båt nu. Men sänkningar är vår kontinuerliga affärsidéCamilla Myrsten

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web03