23948sdkhjf

Hallå….Patrik Stoichescu, dataansvarig på Daglivs i Stockholm

Du har börjat twittra åt Daglivs, hur kom du på den idén?

– Jag läste någonstans att Twitter var stort i USA, och de gav exempel på hur företag kunde använda det för sin marknadsföring. Då bestämde jag mig för att starta det här på Daglivs.Var det svårt att komma igång?– Nej, det var det inte. Man går bara in på Twitter och öppnar ett konto, sedan är det bara att köra igång.Vad skriver du om?– Det är mestadels erbjudanden och sedan presenterar jag nyheter i vårt sortiment som vi inte har annonserat om. Blir du personlig?– Nej, inte i första taget det blir mest presentationer av klipp och sådant. Jag vill hålla det strikt. Men jag svarar också på läsarnas frågor.Vad vinner Daglivs på det?– Våra avdelningar har kunder som kommer in och berättar att de har sett erbjudanden på Twitter. Men det är svårt att mäta resultatet, vi ser det mest som en ren service. Men ökar vi försäljningen så är det en bonus.Camilla Myrsten

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.104