23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Blev Rädda Barnens huvudpartner

Axfood blev Rädda barnens huvudpartner under våren 2010, efter att ha gjort succé med en gåvoknapp på pantautomater. Totalt skänkte kedjan två miljoner kronor.

Willys, Hemköp, Tempo, PrisXtra och Axfood Snabbgross har alla

genomfört aktiviteter under året. Störst genomslag har införandet av en

gåvoknapp på pantautomaterna på Willys och PrisXtra haft, enligt en pressrelease.– Vi är

överväldigade över responsen från våra kunder. Axfood har på ett års

tid blivit Rädda Barnens andra största sponsor i Sverige, något vi är

mycket stolta över, säger Anne Rhenman-Eklund, kommunikationsdirektör

Axfood.Kampanjveckor har också genomförts där en krona per såld

Garant Ekologiska varor skänkts till Rädda Barnen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03