23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Rekord för Pressbyråns lussebullar

Pressbyråns kampanjmål var en försäljning på 400 000 lussebullar. Nu har resultaten kommit in och försäljningen landar på hela 471 262 sålda lussebullar.

– Det är ett viktigt resultat. Det ger ett gott betyg till att vi

har bra produkter och det gör att vi kan sälja mer fikabröd i

framtiden, säger Mariette Kristenson, marknadschef på Pressbyrån.

Kampanjen skulle visa att Pressbyrån klarar av att baka den mängden

lussebullar. De ville också

öka försäljningen på fikabröd långsiktigt.– Vi har haft många bra kampanjer 2010 och ser fram emot ett nytt kampanjår 2011, säger Mariette Kristenson.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|