23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Gooh gömmer biljetter i maten

Gooh genomför en kampanj där de gömmer ett antal guldbiljetter i sina förpackningar med färdigmat, baserad på recept från Operakällaren. Kampanjen pågår till den 25 november.

Kunder som hittar en guldbiljett blir inbjudna till

Operakällaren, där de bjuds på en trerättersmeny komponerad av Stefano

Catenacci, kökschef och kocken bakom Goohrecepten. Maten tillagas

tillsammans i Operakällarens kök.

– Det är lite Willy Wonka-inspirerat. Vi vet ju hur många det är som

drömmer om att få komma in i köket. Det är en ren fröjd att vara i

lokalen så det ville vi att fler skulle få vara med och uppleva, säger

Sara Larsdotter, marknadschef på Gooh, till dagensmedia.se.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04