23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hemlagat ersätter Salt&Peppar

Hemköp förnyar nu och döper om sin kundtidning. Det var 2012 som man tog över Salt&Peppar från Vi-butikerna . Det nya namnet blir Hemlagat.

- I vår nya tidning presenterar vi recept som är valda utifrån de råvaror som är i säsong och smakar som bäst just nu och förhoppningsvis kan vi bidra till både mer och roligare matlagning, vilket det nya namnet anspelar på, säger Patrik Hjert , marknadschef på Hemköp.

I tidningen finns också länkar, via QR-koder, så att man via mobil eller annan plattform enhet kan få filmer uppspelade som ansluter till recepten.

Hemköp har idag cirka 500 000 bonuskunder och de får första numret i slutet av denna vecka. Tidningen ska komma ut fyra gånger per år och produceras av reklambyrån Spoon.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|