23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Lidl följer upp Dill

Lidl spinner vidare på kampanjen med popup-restaurangen Dill i Stockholm och ger sig ut på turné i Sverige för att bemöta fördomar om kvalitet och pris.

Stjärnkocken Angela Hartnett basar över en mobil finkrog som överraskar personer som i sociala medier har ställt sig skeptiska till att det går att få bra kvalitet till lägre pris. Första stoppet gjordes i Sunne i fredags där en femmättersmeny dukades upp utanför ett bostadshus. Det 20 ton tunga ekipaget drar nu vidare på färden som pågår till slutet av juni.

Det var under hösten i fjol som Lidl under några veckor lanserade den exklusiva restaurangen Dill i Stockholm. Uppmärksamheten blev stor, men enligt Lidl florerar fortfarande fördomar om företaget inom sociala medier.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|