23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ekensteen ska utveckla City Gross

Mikael Ekensteen blir ny marknadschef på Bergendahls Food.
















Där ska han jobba med att utveckla varumärket City Gross. – Jag är mycket glad över att få vara en del av att utveckla snabbväxaren inom svensk dagligvaruhandel, säger Mikael Ekensteen i ett pressmeddelande. – Exakt hur återstår att se när jag blivit varm i kläderna, men jag kan redan nu lova att vi kommer att fortsätta vara familjeföretaget som utmanar etablerade sanningar i jakten på kundnytta. Utöver att skapa kommunikation som når fram i bruset kommer en viktig del av mitt arbete vara att bidra till att vi blir ännu effektivare i att nå våra kunder när och där de önskar, säger Mikael Ekensteen. Mikael Ekensteen har sedan oktober i fjol varit ansvarig för CRM inom Bergendahls Food och dessförinnan var han ansvarig för CRM och kommunikation på SAS samt vd på direktmarknadsförararnas branschorganisation Swedma. Mikael Ekensteen ersätter Johan Johnsson som arbetat som både marknadschef och vice vd. Johan Johnsson fokuserar nu på vice vd-rollen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172