23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Lidl tävlar med Dill

Lågpriskedjan Lidl är med reklambyrån Ingo nominerad i reklamtävlingen 100-wattaren.




Tävlingen som har arrangerats varje år sedan 1990. 100-wattaren belönar reklam som fungerar, det vill säga reklam som gett bevisad effekt genom hög kreativitet. Arrangörer är Sveriges Annonsörer och Sveriges Kommunikationsbyråer. Lidl är nominerad för satsningen på den tillfälliga och uppmärksammade krogen Dill i Stockholm förra hösten. Övriga nominerade med koppling till dagligvarubranschen är Åbro, Leksands knäckebröd och Returpack/Pantamera. Vinnarna i de olika kategorierna offentliggörs i Stockholm den 15 oktober.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063