23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny rapport: emv-andelen växer till 34 procent

Emv-produkter kommer att fortsätta öka och stå för mer än en tredjedel av den svenska livsmedelsmarknaden om tio år, enligt en ny rapport från konsultbolaget Macklean.

I rapporten Macklean Insikter - Fokus EMV analyserar bolaget framtiden för emv-produkter med fokus på affärsmöjligheter för livsmedelsleverantörer.

I rapporten identifieras tre starka trender:

Andelen emv ökar och väntas ligga på 34 procent år 2025 från dagens 25 procent.

Emv växer snabbare i färskvarukategorierna.

Emv fortsätter att differentieras genom fortsatt innovation och produktutveckling.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web04