23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Coop raggar unga kunder genom Way out West

Coop går in som ny partner till mustikfestivalen Way out West för att locka en yngre målgrupp.

Coop fördjupar sitt samarbete med Live Nation och Luger, ett samarbete som sedan tidigare gällt Melodifestivalen, och går in som partner till Way out West. Tanken är att finnas på plats under rockfestivalen, i någon form.

– Vi tittade igenom möjligheten att vara med på ett spännande hållbart event. Way out West passar oss väldigt bra, jag tror till och med de har vunnit Änglamarkspriset, säger Björn Larsson, marknadsdirektör på Coop i en kommentar till Dagens Opinion.

– De går mot en ung målgrupp. Det är alltid intressant.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web02