23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

De kan bli bästa marknadschefen

Sju marknadschefer från livsmedelskedjorna tävlar om utmärkelsen Sveriges bästa marknadschef.

Det är tidningen Resumé som för elfte året i rad utser Sveriges bästa marknadschefer på en gala på Berns den 20 oktober. Utmärkelsen går till de marknadschefer som mest effektivt lyckas öka kännedomen om det egna varumärket.

I kategorin Livsmedelskedjor är dessa sju nominerade:

Mikael Ekensteen, City Gross

Björn Larsson, Coop

Anders Danielsson, Hemköp

Mats Liedholm, ICA

Caroline Forsshéll, Lidl

Niklas Nettrup, Tempo

Patrick Grabenbauer, Willys

Det delas också ut ett pris till den marknadschef som presterat bäst – alla kategorier. Senast den utmärkelsen gick till en marknadschef i dagligvarubranschen var 2009 då Ivar Fransson på Coop tog hem priset.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03