23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Traditionella lojalitetsprogram ratas av unga

Även om lojalitetsprogrammen är populära i de flesta åldersgrupper, hoppar millennials över dem.

Kunder gillar lojalitetsprogram, men en brittisk undersökning visar att 33 procent i åldersgruppen 16-24 år anser att lojalitetsprogrammen är för komplicerade, jämfört med 27 procent av alla kunder över 25 år.

Gruppen millennials är inte lika intresserade av traditionella bonuspoäng, i den här åldersgruppen föredrar man personliga erbjudanden och helst ska man slippa bonuskort som stjäl plats i plånboken eller mobilskalet.

I stället söker de en sömlös digital hantering och erbjudanden via digitala kanaler.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web04