23948sdkhjf

Säkra höstkort i kedjornas veckoblad

Det blev en ganska vanlig höstvecka med mycket grönsaker som toppade, konstaterar Ulf Mazur på Matpriskollen i veckans granskning av kedjornas dr-erbjudanden.
Vi ser vad Matpriskollens användare bevakar för varor, det vill säga vilka varor som de är extra intresserade av att köpa när de är till bra pris. Vid rätt pris, kan de tänka sig att byta butik. Kycklingfilé är mest bevakat. Kyckling är också mest kampanjat i kedjornas DR.

Hittills i är har det gjorts nästan 1 000 rikskampanjer på kyckling. De fle...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11