23948sdkhjf

Kostnadskultur är a och o för Willys

E-handeln är en av de viktigaste nycklarna för Willys fortsatta expansion, samtidigt som vd Thomas Evertsson tänker behålla greppet om de prismedvetna kunderna.
Willys vd Thomas Evertsson byter inte jobb särskilt ofta. Efter sjutton år på Coop där han slutade som vd för Coop Sverige, gick han till Axfood där han fört rodret för Willys under de senaste tio åren. En av de viktigaste arbetsuppgifterna varje vecka är att vara ute i butikerna för att möta medarbetare och kunder.

– Många av oss som är chefer i...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109