23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

City Gross Marknadsplats ska växa

Digitaliserar och sätter up skärmar på fler ställen i butikerna.

Marknadsplats City Gross uppstod för ett år sedan då Bergendahls samlade ihop sina annonsytor i en enda marknadsplats. I ett nytt projekt ska det annonsutrymmet nu utvecklas med nya LED-skärmar i entré, kafé och kassalinjer utöver de redan existerande skärmarna i butik.

Det nya projektet är en vidareutveckling av det tidigare samarbetet med försäljningsbolaget Brandscope.

– Alla ska göra det de är bäst på och vi är bäst på mat, därför var det naturligt att söka en samarbetspartner i det här projektet, fortsätter Mats Sjödahl, inköpsdirektör på Bergendahls i en kommentar.

Monteringen av skärmarna i samtliga 44 butiker kommer att påbörjas i januari och väntas vara klar i mitten av februari.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.143|instance-web01