Irritationen på kundklubbar är rent generellt en ökande företeelse, särskilt inom sällanköpshandeln. Men inom dagligvaruhandeln är kundklubbarna fortfarande viktiga. Avgörande för att märkas i bruset är relevansen.
”Är du medlem?”
”Nej”.
”Vill du bli det?”
Så startar många konversationer kanske särskilt när man besöker sällanköpshandeln. Det ka...
JOBB I FOKUS
-
Vill du vara en del av ett framgångsrikt team? Semper söker en säljare till Borås med omnejd
-
Fontana söker en driven och engagerad Säljare för dagligvaruhandeln i Norra Norrland
-
Fontana söker en driven och engagerad Säljare för dagligvaruhandeln i Stockholm
-
Fontana söker en driven och engagerad Säljare för dagligvaruhandeln i Kalmar
-
Fontana söker en driven och engagerad Säljare för dagligvaruhandeln i Örebro
-
Försäljningschef sökes till en av Sveriges största onlinebutiker!